12 Ekim 2009 Pazartesi

Dün akşam o gün naptiğimi tam yazmaya başlayacaktım ki babamgil telefonla konuştu ve hadi misafirliğe gidiyoruz dediler.
Süleyman amcagile gidecekmişiz...Yaaa banane ben niye geliyorum dedim ama ne faide.
Evde tek çocuk oldugum için akşam akşam bırakmıyorlar evde.
Her neyse ben başa sarıyım..
Sabah ders 7.45 'te idi. Çok erken saatlerdeki derslere babam arabayla götürüyor sağolsun.
İlk ders Materyal Geliştirme idi.
İlk önce Osman hoca öğretmenlikle ilgili bazı anılarını ve öğretmenlikte yapmamız ve yapmamızın doğru olmayacağı bir kaç şeyden bahsetti. Çok teşekkür ettim içimden çünkü yararlı bilgiler idi.
Mesela,
"Atanıp gittiğinizde afallayacaksınız. Orada tecrubeli,işinin hakkını vererek çalışmaya gayret gösteren bir öğretmen görürseniz yapışın :D
Yani ona bunu nasıl yapmalıyım falan diye düşündüğünüz soruları sorun.Öğrenin..
Diğer hocalardan sizlere eleştiri gelmesi de kaçınılmazdır fakat biraz da kulağınızı tıkayın artık:D"
İşte ilk ders böyle bitti..
2.derste de konu anlatacak grup sahneye çıktı.
Anlatacakları konu
"Çiçek ve Yapısı" ve "Atom"
Pek bi ders anlatır havası yoktu salt ezberlemişler bize de bi yerden okuyomuş gibi hızlı ve aynı ses tonunda sundular..
Çiçek ile ilgili yaptıkları materyal saksıda çiçek idi :)))
Aslında çiçekin bölgelerini tek tek gösterebilen büyük bi çiçek modeli yapsalardı daha iyi olurdu bence.
Atom modelleri materyallerinde ise tek bi renk hakimdi. O yüzden hoca beğenmedi bu materyali.

Bizim konumuz da "Kan Dolaşımı" ve "Solunum"
Dün işte 4 ders materyal vardı.Ders bittikten sonra gruptan bir arkadaşımızın evine gitik devlet yurdu servisiyle.
Bizim grup 4 kişiden oluşuyor.
Solunum için kola şişesine ihtiyacımız vardı ama evine gitiğimiz arkadaşda yokmuş.Onu da önceden almak hiç aklımıza gelmemişti.
Gitik 2.5 Lt bi fanta aldık..Bitirecez diye şiştik :D

Kan Dolaşımı Materyalimiz buna benziyor ama ben bizimkinin resmini çekip koyacağım buraya

Damarlar: Ayakabı bağı
Akciğer ve Kalp: Bir kalp köpüğünden kesip oluşturduk.
Beyin Kılcalları: Elektrik telleri

  • "Solunum Materyali"
İşte bizim materyal de bunlara benziyor
SOLUNUM11.jpg image by resimykl

2 pipeti pipete bağlamışlar.Biz hortuma bağladık ve oyun hamuruyla hava almasını engellemek için kapladık sıkıca.

0 yorum:

Yorum Gönder